Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 14.04.2013, 22:16
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.934
Wink

Mulla on vuosia pelannut hyvin patrollin orgineeli simpukka volvon akseleilla ja 39 renkailla. pumppuna ollut koko ajan chevyn saginava josta nostettu painetta ja tuottoa.

oon jopa kerran purkanut ja kasannut sen ihan itse.
Vastaa lainaten