Kyllä sitä tuossa talvella rasvailtiin useaankin otteeseen, tais olla vaan niin väljä jo kun auton ostin, ja osa syynäkin on tuo kun ylätukivarret ja sauvat vaihdettu niin raidepäät eivät ole enää normaalissa kulmassa vaan osottavat ylöspäin jonka johdosta aina kun laittaa nelivedon niin raidepää pökkää tuota tankoa ylös, tuossa kun katselin sitä niin ainut kestävä ja järkevä ratkaisu olisi kääntää tuo tanko ympäri ja kiinnittää se ojaus simpukan alapuolelle jolloin raidepäitä saisi suunnilleen 7 senttiä alemmaksi eli olisivat silloin huomattavasti suoremmassa kulmassa, ainut ongelma on etumurikka joka tulee tielle, eli joutuisi tuota palkkia laskemaan alemmaksi jotta saisi tuon toteutettua, kun tuskin niin tiukkaa ohjaus iskariakaan on, täytyy hieman visioida viellä tuota,
|