Tänään oli pari tuntia puuhailu aikaa, niin innostuin purkaan Kaalimadon entisen koneen.
Kappaleina
Ihan asiallinen kiuashan toi on ollut. Ei mikää raketti, mutta mikki kannet, ilmeisesti 284 asteinen nokka, Edelbrockin performer imusarja ja pattipää männät ,030 ylikokoa-
Mutta sit kampuran kaikki veivien kaulat oli kulunu suunnilleen tämän näköisiks, joten joko kampuran hionta tai sit uus tai nurkista jos löytäis ehjän tilalle. Mut aika reippaasti kulunu:
Yhdellä kaulalla outo syöpymäkin.....ei ihan heti keksiny, että mistä toikin olis syntyny
Eniten kulunu kiertokangen laakeri oli tuossa kunnossa:
Eka runkolaakerikin jo huonommalla mallilla:
Nooh, nyt pitäs miettiä, että kasaanko tän lohkon toisella kampuralla, vai siirränkö kannet yhteen nipussa olevaan alakertaan. Sit vielä millä nokka-akselilla.....eli käyttääkö ton vanhan nokan ja uudet nostajat vai hommaisko jo ihan kokonaan toisen. Niin ja nurkissa Torker 2 imusatsi ja sit toi performer, että kumpi niistä. Ehjät peltisarjatkin olis laatikossa odottelees moottorin päivitystä.....vielä kun olis aikaa touhuta.
Pitäs kans takajarrut avaa ja tutkia, että onks siellä mitään toimintaa.
Lattiassa havaittavissa lievää korooosio peikon puremaa, että pitäs ehkä paikkailla hiukan.
Uudet iskaritkin vois laitella, jos sillä sais tota kengurun loikkimis ilmiöö pienemmäks.
Ohjaukselle isompi öljysäiliö ja ehkä lauhdutin.
Käsijarrukin pitäs keksiä......siis kun hieman pyöriny mielessä mennä ajaan tällä trial kisoja ja siellä se kässäri on pakollinen. Meinasin harraste luokkaan, mutta Tare ilmoitti, että sit tulee kyllä sanomista.....eli pitäskö mun sit ajaa tällä möhköllä pro-modissa




:co nfused:
Niin ja puuttuuhan se pohjapanssarikin vielä.
Juu ja bensatankki vois olla tiiviimpi ja pienempi ja vaikka lavan alapuolella.
.
.
.
.
.
.
.
..............noooooh kaikki kai aikanaan.