Viestiketju: Brygin LäJä
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 12.04.2013, 21:02
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Aamulla ajelin cruiserilla töihin, matkalla poikkesin tekniseen tukkuun tilailemaan uudet etuneljännekset väykkyyn(klokkerholmit, yllättivät hinnalla, 80euroo kpl).
Noh auto pyöri tyhjäkäynitä jonkunaikaa ja oli jo hyvinkin normilämmössä. Siitä lähdin sittten ajelemaan työmaata kohti tien yli ja portista sisään ja 2 vaihteelal kaasupohjaan. Tarkoituksena oli ripeästi päästä risteyksen yli parkkiin talven sora ja asfaltti oli huono yhdistelmä, pito lähti takasilta. kierrokset tappiin ennenkuin mitään älysin. Sitten kuuluui korvia riipivä pauke ja kolina molemmilta puolin konetta ja auto tärähti. Pikainen tsekkaus peiliin että ei näy savua yms ja öljynpaineet ok.rullasin siitä huonsoti pyörivällä autolla 50m ruutuun ja sammutin siihen ja kävelin kahvioon kahville parin kirosanan säestämänä. Kahvin jälkeen rohkaistuin ja menin kattomaan minkälainen reikä lohkossa.

Ei mitään?? hmm ja konetta tulille. ilman hehkua ja heti tulille aivan normaalisti ja pyöri kuin ei mitään??

teknisen tukun myyjä soitti perään että kuulostipa komealta tuo cruiserin rajoitin??WTF se mikään bensa ole. Mutta pikaisen arvion mukaan taisi jäädä venttiilit hiukan jälkeen ja kantamaan, niin poltti sitten imusarjassa ja pakosarjassa. Nyt on sitten auto pajalla ja säädetty 1.5 kierrosta vetäviä poikkeen ja hiukan myös syöttöö tiputeltu että ei tulis kesällä hajotettua voimansiirtoa heti.

Työkaveritkin sanoi että sisäänajo oli näyttävä sekä äänekäs, kivet ropisi ja putkessa poltti ja huuti kun syötävä. jospa tuo ei hirveemmin ottanut siipeen
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten