Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 13.08.2004, 12:55
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Vetteä on jo tehtaalta saanut jäykemmällä alustalla (Z51), jossa tuhdimmat jouset, iskarit, tukivarsien puslat ja lisäjäykisteitä rungossa mm. x-tuki pohjassa.
Ero tämän ja vakioalustan välillä on huomattava.

Aloita poistamalla väljät alustasta... uretaanipuslat, nivelet.
Kunnon iskarit ja järeämmät vakaajatangot. Ehkä maltillinen madallus ja sporttisemmat pyöränkulmien säädöt. Eteen iskaritolppien väliin tuki.

TM testasi mm. uutta Nissan 350Z:aa Ahvenistolla. Kierrosaika ilman luistonestoa 1.39,1, joten hyvin ne Vettet pysyy uudempienkin vauhdissa. Luistoneston kanssa aika toki tippui 1.36,4 , mutta on se ratapäivien sankari tainnut alittaa tuonkin 85? Vettellänsä.





Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten