Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 12.04.2013, 19:35
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Päivitetääs hiukan.

Hain Volvolta samaisen pumpun kuin summitilla on myynnissä eli UP30. hintaan 300€ ja viikko toimitusaika. Varaosanumero saatavana jos joku tarvii.

Nyt pitää väsätä huomenna töissä kannake + hakea pari kappaletta lieriöeristimiä sitten maanantaina + takaisku järjestelmään kun sitä ei tässä pumpussa ole.

Pikasella sähkötyöllä pumppu vaihettu. Letku kii ja imua perään. Nyt pumppu imee karkeasti 3.8-4L tehostajan n:5s -0.5bar alipaineeseen, kun ennen Saabin kalvopumppu lutkutti tässäkin hommassa 21s..
-0.7bar Volvon pumppu suoriutui kunnioitettavassa 10-11s ajassa. Kun vanha pumppu imi sitä 3.1l purkkia jo 25s.. Liekö tehostajassa +30s?
max alipaineet -0.9bar kuten luvattu.
Ajat ovat viitteellisiä kun toisella kädellä kellotin puhelinta ja toisella törkkäsin liittimet kiinni, joten ajallisesti voi tulla pientä heittoa. Mutta otin korkeimmat ajat mitä muutaman kerran testailin.
Volvon tuotekuvasto ei tarjoa kerääjäsäiliötä tämän pumpun ja tehostimen väliin, vaan on suora yhteys. Joten kokeilen itsekkin moista operaatiota kunhan saan pumpun kiinni. Luulisi että sarjatuotanto autossa poljin ei kovetu vaikka kävisikin radalla ajelemassa ja pumppailisi jatkuvasti jarrua.

Ainut mitä en vielä päässyt testaamaan kun takaisku puuttuu että mitä tapahtuu kun poljinta pumppailee useita kertoja putkella. Pumppu huutaa jatkuvasti puuttuvan takaiskun takia. Ei viitsi polttaa sitä heti..
Vastaa lainaten