rivarissa omistusasunto minulla ja autokatos paikka, ja toinen paikka katoksen vieressä, siihen on näppärä ajella kaikenmaalman lippispäiden ja kukkahattutätien parkkiin kun en ole paikalla ja ja jättää corolla/focus/nissani seisomaan. Puhumattakaan siitä kun viikonloppuisin ajaavat autoja miten sattuu kun ovat ryypyllä jonkun luona. Mekaaninen vinssi kyllä näppärä. KErtaakaan ei ole sama auto tullut uudestaan kun nyppää auton sijan verran keskelle pihamaat ja oma auto tilalle. Tämä pelkästään sen takia kun paikassa lukee minun nimi ja VARATTU PAIKKA. Jos en ole cruiserilla, niin ajan auton yleensä peilit kiinni toisiinsa siihen että saa mennä vänkärin ovesta sisään. Rekkarin otan sillon ylös jos jotain jälkiä niin tiedän minkä auton ja omistajan lähen jututtamaan...
Ja tuohon volvo kuvaan viitaten. Kun minulla oli suzuki ja nykyisellä työaikalla hiukan kiireessä parkkeerasin pitkin pihamaata auton. Ja iltavuorossa kävin purkamassa rautakuormaa rekasta ja kuski kiros kun hinaaja että joku jättänyt tuommoisen saatanan nikko auton eteen. Pyyhkäsin suoraan trukilla piikit alle ja nostin sen sitten syrjään pihamaalta penkan päälle.
Oli kuskilla ilme kohdillaan ennenkuin sanoin että oma auto