Kannattaa myös muistaa pari asiaa.
- muutaman kymmenen hp:n lisäteho ei tunnu kuin perstuntumassa, radikaali vaikutus vaatii huomattavasti enemmän
- Vetteä ohjaa ECM/ECU, jonka muistissa on tehtaan parametrit, jos konehuoneessa askarteleee
tarpeeksi se vaatii Haltechia tai vastaavaa, että kone ylipäänsä pysyy käynnissä
- osat muodostavat kokonaisuuden, jos laittaa isomman läppärungon, paremmat runnerit, jotain muuta; Stealth Ramin, se vaatii isommat suuttimet, bensapumpun, regulaattorin, sitten paremman
imusarjan, ja jotta koneessa tapahtuisi jotain ärhäkämmän nokan, venat, jouset...
- jos imupuolella tekee jotain pientä esim. poistaa MAF:in verkot ja "parantaa" ilmanottoa, on SES valon hehku taattu kabiinissa ja käynti menee v-tuiksi
- 300 hv on maaginen raja Chevy 350:ssä, sen saavuttaa "helposti", mutta siitä edespäin se
vaatii jo ankaraa työtä ja karttuisaa kättä
|