Pantojen säätöön olevaa työkalua ja/ tai sopivaa hylsyä ei oikein tahtonut löytyä, ja toisaalta etupannan säätöön olisi tarttenut jonkun kummallisen jatkovarrenkin. Hätä ei lue lakia, jos ei sopivaa työkalua ole niin se tehdään
1/2" -> 3/8" supistin, 7mm:n lenkkiavaimen lenkki rälläköitynä 7,5mm:iin ja samalla pohjan pyöristykset tehty neliöksi. Pääty hitsaten supistimeen kiiinni, varsi poikki ja vielä varren pää kiinni hitsaten & katkaisten niin tuloksena on 5/16" neliöpää, mikä sopii suoraan momenttiavaimeen ja mahtuu säätämään myös etupannan
Jakolaatikon kuoret sain lasikuulapuhalluksesta (tuli halvaksi ihan oikeasti

), nyt kelpaa sutaista maalit pintaan ja varmasti myös pitäisi tarttua jopa alumiiniin:
..ja Hammeriten pohjamaali päälle vedettynä, väittävät että pitäisi tarttua alumiiniin, nähtäväksi jää. Huomenna sitten hopeinen maali päälle. perjantaina pitäisi tulla jakolaatikon ketju niin viimeinenkin tarvittava osa on tallissa että voi kasata laatikon ja lyödä autoon kiinni toivottavasti viikonloppuna

Tom Wood's:ilta pitäisi tulla parin kuukauden sisään markkinoille 242 jakolaatikoihin tarkoitettu ihan oikea SYE- paketti (ei siis näitä "hack and tap" tyyppisiä), missä siis tulee kokonaan uusi häntäkappale sekä uusi pääakseli 32- spoorisella ulostulolla ja 1330- sarjan yokella. Vielä jos se olisi tehty niin että pääakselilla voi käyttää 1.25" leveää ketjua & isompia ketjupyöriä niin olisi ihan harkinnan arvoinen kikkare. Nähtäväksi jää..