Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.04.2013, 10:30
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Minkälaisia etuvetarien ristikoita olette käyttäneet?? Mulla on nyt pari vuotta ollut tuollaiset Alloyn "vahvemmat" ristikot
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
tosi paljo riippuu juuri siitä "muutaman kerran" jutusta ja mitä sinne muutaman kerran laittaa, mä oon jo "muutaman vuoden" käyttänyt eri kamaa ristikoille vs muut alustan osat. spiecerin 760x kestää huomattavasti enemmän maileja
Täältä myös ääni Spicerin alkuperäisille 760x- ristikoille. On ihan eri luokkaa kestoltaan kuin useimmat tarvikeristikot. Mitään Yukonin superjoinnteja tms. en laittaisi, kun hajoaa kuitenkin jotain jostain Spicerit jenkeistä ei paljoa maksa, ostaa sopivan nipun kerralla ja tilaa samalla kardaaneihin myös..

Lainaus:
Vetarit on abs mallia.Vissiinkin maailmalta ainakin löytyis hyvinkin kestäviä palikoita hyvinkin suolaiseen hintaan,mutta tarkoitus olis saada pidettyä kustannukset edes jotenkin aisoissa tässäkin asiassa..
Oottelet sopivaa tarjousta ja tilaat AlloyUSA:n (tai vastaavat) cromovetarit. Katot vaan että absikehät saa niihin prässättyä jos meinaat abs:it pitää. Itse maksoin AlloyUSA:n vetareista kuljetuskuluineen + tullit ja alv. Quadratecistä tilattuna n.750€. Ei mielestäni mitenkään älytön hinta.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten