Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite
Minkälaisia etuvetarien ristikoita olette käyttäneet?? Mulla on nyt pari vuotta ollut tuollaiset Alloyn "vahvemmat" ristikot mutta pikkasen tuntuis olevan jo väljää.Rasvattukin niitä on muutaman kerran.Autolla ei ole mitään extremeä ajeltu niin vähän tuo ihmetyttää että nytkö jo ne on antautumassa.Vetarit on abs mallia.Vissiinkin maailmalta ainakin löytyis hyvinkin kestäviä palikoita hyvinkin suolaiseen hintaan,mutta tarkoitus olis saada pidettyä kustannukset edes jotenkin aisoissa tässäkin asiassa..
|
tosi paljo riippuu juuri siitä "muutaman kerran" jutusta ja mitä sinne muutaman kerran laittaa, mä oon jo "muutaman vuoden" käyttänyt eri kamaa ristikoille vs muut alustan osat. spiecerin 760x kestää huomattavasti enemmän maileja kun noi ällöyt muttei ole yhtä lujat...
ei mulla jeepissä ole kyllä kulunu vielä vuodessa edes senvertaa että vanha vassu tulis jostain ulos jolloin sais kevyemmin uutta rasvaa painettua sinne kuppeihin, blazessa ne kerkis jo juuri senverran helpottumaan, tuntuvaa välystä ei niissäkään ollut ja niihin cromoristikoihin olis saanu korjaussarjakin. en kans kyllä kovin usein tuota muista rasvailla, kerran kuussa jos käy siellä alla ja silloin jos on sattunut oikein kahlaamaan jossain savessa muttei paljo muuten.