Juu, täytyypä vähän tutkailla asiaa kunhan paremmin ehtii..
Tuli irrotettua laatikosta öljypohja, ja näky ei ollut ihan mairitteleva. Hyvä puoli on että metallihilettä ei paljoa ollut, mutta öljyt oli melkoisen tummat ja vähän kärähtäneen hajuiset

Pitää vielä irrottaa venttiilikoneisto ja solenoidit sekä laatikon nopeusanturi, kattoa miltä ne näyttää. Joka tapauksessa ainakin governorin solenoidi sekä nopeusanturi pitää vaihtaa, koska ovat DRB- testerin mukaan rikki - eikä loota vaihda D- asennolla vaihteita kuin 3-OD-3 väliä. Manuaalisesti menee myös kakkonen vauhdissa, ja ykkösen saa päälle vain kun auto on paikallaan, ja käyttää kepin N:llä ja sieltä nopeasti 1:lle.. Ei ihan priimavedossa ole loota tällä hetkellä
Koitan hätäensiapuna jos hommassa selviää liemien vaihdolla, pantojen säädöllä ja noilla em. hilppeillä, mutta vahva epäilys on että laatikkoremontti on lähiaikoina edessä. Mutta jos saisi edes vaihdot toimimaan ilman kepin heilutusta, ja katotaan josko alkaa 1-2 vaihdon luisto hävitä. Jos edelleen luistaa, niin sitten menee remonttihommaksi..