Joo sovitemännät eli sama juttu kuin alakerran leekereissakin, lohkosta pitäis jostain löytyä samat merkinnät kuin männistä ja laakereista tietyssä järjestyksessä,
Se koneen kasaus kun ei tehtaalla ole ihan sama kuin suomalaisen koneistamon jäljiltä oleva tarkkuus.
Ei noi muuten kestäis millään öljyä kuluttelematta ja hajoamatta miljoonaa kilometriä, kunhan vaan on muistettu huoltaa.
Omassa on 650 jo mittarissa, ja huollettu on aikanaan kerran kuussa kun ajeltu se kymppi/kk.
No ekat kangen laakerit meni vasta 602tkm ja sen jälkeen ei oo tehty mitään muuta kuin kiristetty imusarja, mikä näissä muuten löystyy ajan oloon.
Katotaan milloin hajoo, niin pääsee ostamaan -94 uudemman 24v koneisen elimenluovuttajaksi, ite en aio nähdä vaivaa korjata tommosta 700+tkm ajettua konetta.
Noi koneet kun ei oo missään muualla kuin suomessa kalliita, kokonaiset autot alkaa oleen sen verran halpoja jo.
|