Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 07.04.2013, 18:23
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
iNSPECT PISTON DIAMETER AND OIL CLEARANCE HINT: There are three sizes of the standard piston diam-eter, marked "1", "2" and "3" accordingly.
The mark isstamped on the top of the piston.(a) Using a micrometer, measure the piston diameter atright angles to the piston pin center line, at theindicated distance from the piston head.


Distance:1PZ and 1 HZ 58.6 mm (2.3071 in.)1HD-T 65.7 mm (2.5866 in.)
Piston diameter:
STD Mark "1" 93.95-93.96 mm(3.6988-3.6992 in.)
Mark "2" 93.96 - 93.97 mm(3.6992-3.7000 in.)
Mark "3" 93.97-93.98 mm(3.7000-3.7000 in.)

O/S 0.50 94.45 - 94.48 mm(3.7185-3.7197 in.)


Eli tämän mukaan kun mun männän pääkllä on 2 ja B nii se on seuraava ylikoko? eiku mitävvittua käykö siihen ny vakiokokooset renkaat vai mitä helvettiä ei aivot jaksa toimia enää

Eiköhän tuonne orkkikset mene, nuo on kumminkin stanumäntiä mitä kolmea erisarjaa vakiosylintereille, juuri koneistetuille ja "hiukan" ajetuille. Samalla tavalla kuin Crossipyörissä niin orkkissylinteriin saa a b ja c männän valittua viritysasteen ja haluttujen ominaisuuksien takia. Kumminkin mittaerot ykkös satasia joita ei edes äkkinäiset osaa mikrometrilla mitata

PS. onko hodarissa tommonen männänlaki? toi on L-sukuinen mäntä mikä kuvissa?

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten