Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90
Ei siinä oo sen kummempaa taikaa ku alkuperäiset kansipahvin ja stefat laittaa niin ei tarvi miettiä kestääkö vai ei. Joku tarvikeiskari sun muu pallonivel kikkare on suht helppo vaihtaa jos onkin paskoo, jakopään stefat ja kansinahka teettää jo enemmän.. Tää on tunnustettu tosiasia aika monessa automerkissä.
|
Tupppaa vaa oleen jotku Tojotan mallit sellasia, että pakko marmorilta hakee tiivisteetkin. Vaik moottori ois ollut +20v valmistuksessa niin saa silti sieltä hakee ku ei muualta saa.
Tarvikkeellisista jos saa, niin mikä pakko sitä halvinta on valita aina. Ja nupeista se, että toinen voi kestää paremmin ku se toinen. Ja tuohon kulummiseen viakuttaa niin moni muukin ku se minkä tekemä osa tarvikkeena tai orkkis...