Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Eipä kannessa ollu mitää vikaa aattelin vain pistää uuren tiivisteen ku se kerran on irti... ja AINA käytetty tyhjäkäynnilla talvisin ennen liikkelle lähtöä ja kenkaa annettu VAIN normilämpöisellä koneella..
Öljynpaineet on mitattuu oikein oikealla mittarilla lohkon kyljestä, turbo on vesijäähdytteinen, ja ajattelin kokeilla tarvikekannentiivistettä, koska kannentiivisteen teko EI ole tähtitiedettä ja uskon että sen osaa tehä myös muutkin kuin tojotan alkuperäisosien valmistaja... Ootkos informoinu millneriä että sulla kävi tiivisteen kans noin?
|
En viitsinyt kommentoida, kun nuo muut (mäntä, m-renkaat, ja voimansiirron osat oli OK.
Ei se kannentiivisteen valmistaminen ole tähtitiedettä, mutta jos pitää tehdä stefa taikka kannentiiviste, mikä kestää 20v, niin homma menee vaikeammaksi, varsinkin jos rasitukset kasvaa.....
Siis tuo ostamani tiivistesarja maksoi pakosarjan tiivisteen ja stefojen hinnan; mutta väärä hankinta; ei kestänyt vakio säädöissä (siis pumppu kävi pajalla, että olisi otettu voimaa...., mutta reilun 1000e pomppaus kustannuksissa noutopäivänä, puhallin pelin poikki, kasattiin vanhoilla osilla, toki tivisteet vaihdettiin, niin pistettiin vaan pikkusen lisää ahdonalaista syöttöä,,,,,,)
sisäänajoa kuin 500km, ja silloin kannentiiviste luhistui.
Siis oppia ikä kaikki;termostaatti, hdj-80 vetonivelen pronssipuslat ja kannentiiviste marmoritiskiltä...