Samaan törmäsin yhden citikan/tai/pösön kanssa; heitti n.2010 bosch:n testeriin mm. vian: Keskitasauspyörästön ohjaus paine liian alhainen. ja auto oli etuvetoinen

Muitakin koodeja tuli, mutta ei yhtä päättämiä.
Ja loppujen lopuksi syynä oli suomen luonto; muutama männyn neulanen ja koivunlehti, ja pienempää materiaa.... ja sisäilmansuodatin melkein paikoillaan.
Siis ilmastoinnin höyrystimen putki tukossa, siis vuosi lauhdevettä jalkatilaan, ja boksiin/sen liittimiin.
-90 luvulla oli xm-sitikassa saman tyylinen ongelma, en muista oliko syynä jarruneste vuoto vai joku muu.... mutta vein auton paikalliseen huoltoon tankki täynnä, ja evästin huoltopäällikköä: ajele kaikki ajot menemään, firmasta soitetaan, Jos tulee ikävä.
Automaattilaatikolla oleva XM, ja kun sai päähänsä sammua; niin ei liikkunut minnekkään edes startilla, ja edes minä en jaksanut lykätä sitä jalkakäytävälle

)
Vastaavia tehonhäviämisistä kokemuksia VAG- konsernin tuotteista... ja syynä oli molemmissa alipainevuoto... toki silloin vikakoodi aina täsmentyi ilmamäärämittariin/turboon...
Siis eihän noissa toyotissa ole jotain muuta erikoista; itse lukisin vikakoodit aika tiheään, jos ei saa kannettavaa päätettä mukaan.