Enpä olisi arvannut että kun ostin ensimmäisen v8 -moottorin silloin markka-aikaan, että kotva vierähtää ennenkuin se olisi autossa kiinni. Siihen sitten tuli pikku hiljaa haalittua kaiken maailman osia ja rempattua kannet ym. pikku sälää suunniteltua, että olisi sitten "valmis ja huoleton" paketti... Aiottu asennuskohde on vaihtunut jo kolme kertaa, mutta nyt se on jo niinsanotusti naitettu kiinni tulevaan käyttökohteeseen. Tai fyysisesti ei sama moottori, vaan sama merkki/malli, mutta itse ajamasta autosta purettu ja ehjäksi havaittu kokonainen paketti (optimistin ajattelua tuon oletetun kunnon osalta...

).
Tässä välissä on ollut pari muutakin väliprojektia jotka on kuitenkin tällä hetkellä tallissa odottamassa seuraavaa siirtoa, mutta jos vihdoinkin saisi sen vee-moottorisen, nelivetoisen laitoksen liikkumaan omin voimin. Tällä hetkellä ainakin vahvat merkit on ilmassa, että se liikkuu omin voimin jossain lähitulevaisuudessa.
Niin ja juurikin tuo Kivisen mainitsemat osien modifioinnit ja rakennukset vievät tolkuttomasti aikaa. Hyvänä esimerkkinä juurikin tuohon uuteen laitokseen väen väkisin tahtomieni jousituksen komponenttien pähkäilyn aloitus osuu tuonne vuoden 2009 alkuun, mutta nyt vasta alkaa konkreettinen testaus. Tosin tähän väliin kerkes sattumaan vähän muutakin, minkä johdosta meinasi koko nelivetoharrastus loppua aivan kokonaan. Yksikään nelivetoinen laitos ei liikatanut tallista senttiäkään mihinkään suuntaan yli vuoteen. Noh, pääsimpäs siitäkin mielentilasta yli kunnialla???
Ja jos vielä minkä tahansa projektin rakentaja on varustettu sellaisella oireyhytmällä, että jos kaupasta ei jostain syystä saa mieleisiä osia, niin ne pitää sitten tehdä itse... Siinä sitten aikaa palaa x tuntia ja y minuuttia..

Mutta saa juuri sellaisen osan/systeemin kun omat kyvyt/taidot saavat aikaan. Ja jos lopputulos ylittää tavoitellun tason, niin sepä se sitten lämmittää mieltä.
Yksi määräävistä periaatteistahan on, että "kaiken tulee olla säädettävissä, ainakin jollain tasolla".
Ajankulua tämäkin.....