Löytypä sopiva topicci..
Itsellä oli joskus vastaava tilanne. Mun portin eteen pysäköi aina vastapäisen rivitalon vieraat ja asukkaatkin joskus. Ongelma oli lähinnä talvella, kun tiel oli kapeaksi aurattu ja millään ei meinannut mahtua edes normaaliautolla kääntymään pihaan tai pois sieltä..
Kerran olin tulossa työpaikan 6 pyöräisellä (joka pyörällä raapivalla) maastokuorkilla kotiin viikonlopuksi. Jälleen oli tie tukossa. Minulla kilahti aivan täysin ja jätin kuorma-auton käymään rivarin liittymään keskellä ja lähdin pimputtelemaan rivarien ovikelloja. Muutamasta kämpästä avatttin ovi ja kukaan heistä ei tunnustanut että olis ollut auto tiellä.
Menin autolla sitten peruuttelemaan pihaan. Löin kaikki lukot päälle ja möyrysin lumipenkkojen ja ojan kautta sen pihaan. Puolet penkoista levis pitkin tietä ja se liittymä oli sen näkönen et olis panssarivaunulla menty..

Tämän jälkeen tulostelin laput parkkiasiasta ja kävin tiputtelemassa jokaiseen postilaatikkoon. Aika pian tämän jälkeen tultiin penkka levittämään liittymäni kohdalta, jolloin autot mahtuivat tien sivuun parkkiin. Ja seuraavana kesänä siihen ajettin mursketta, jolloin parkkipaikka tuli tien sivuun. Tästä lähtien on aina talvisin aurattu tuo sivu ja ongelmaa ei ole ollut.
Hämmästyin itsekin tuosta, mutta hyvä näin.
Kaveri asuu kaupunkialueella ja sen kerrostalon parkkipaikalle oli kerran mustalaiset parkkeerannu autonsa. Kaveri kisko hinausnarulla auton kylmän viileesti parkkipaikan sivuun ja veti omansa tilalle. Eipä tullu ketään kyselemään, eikä sama auto ainakaan ilmestyny kaverin parkkiruutuun..