Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.04.2013, 07:11
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Voi voi. Tähänkin on tosi helppo ratkaisu. Siirrä omaisuutesi nopeasti emännän nimiin. Irtisano itsesi töistä. Sen jälkeen saat tehdä ihan mitä haluat sille autolle. Vaikka ajaa sen yli. Koska varattomalta on vitun vaikee saada yhtään mitään korvauksia, joten sitä ei edes haasteta oikeuteen ja jos haastetaan niin ei sieltä mitään saa kuitenkaan. Näin tämä homma vaan suomessa toimii. Työtön millä ei ole omaisuutta niin ei ole mitään hävittävää. Mutta kun olet töissä niin helvetti kun joudut lakia tulkitseen ja vieläpä noudattamaan. Jos tulkitsit väärin niin maksat korvauksia.

Niin ja itse olen kyllä rykässyt auton omalta parkkipaikalta mäkeen. Jätin sen keskelle parkkialuetta. Ei siitä mitään tullut. Muinoin kun eräs pysäköi jatkuvasti meikän parkkipaikalle niin sille ei isännöitsijä voinut mitään, itse piti selvitellä firman auton kuskia (joka ei muuten koskaan selvinnyt) ja sen lisäksi jos itse pysäköit sen auton taakse niin ettei se pääse parkkiruudusta mihinkään ellet itse siirrä omaa autoa niin syyllistyt rikokseen. Suomen kusinen laki on tehty vaan suojeleen rikollisia. Niin monta kertaa tuokin nähty.
Vastaa lainaten