Näytä yksittäinen viesti
  #78  
Vanha 04.04.2013, 20:30
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MakeO Näytä viesti
Onko tuossa katkennu ensin pultit ja sen jälkeen pukki jääny kammen ja lohkon väliin minkä seurauksena on myös kampi poikki..?

Kyllä se varmaan kilpiin laitetaan jossain vaiheessa..
Luulin tähänkin vastanneeni
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=15291 tuolla aihetta puitiin aikanaan.
Juuri eilen sain miltei tehtyä loppuun budjettiremontin rooverin koneeseen. Laakeripukit oli kiinni, mutta kaikki alakerran laakerit ihan loppu. Sylintereitä ihmettelin kun kampiakseli oli pois edestä, niin ihan peilikiiltävät olivat. Nokka-akseli oli myös hyvin näkyvissä, 2 nenää oli todella kuluneita, muut vaan vähän. Nokkaketjua sai melkeen hampaalla siirrettyä kun oli niin venynyt. Öljypumpun rattaiden pesä etukannessa oli kulunut naarmuiseksi, kuten rattaatkin.
Uutta laitoin alakerran laakerit, stefat, tiivisteet. Toisen etukannen missä parempi pesä, uudet rattaat ja vanha pumpun pohja jossa oli vähemmän naarmuja. Uudet jakopään rattaat ja ketju. Tarttis porata ja männät uusia, uus nokka ja nostajat, mutta sai jäädä tällä kertaa. Ihan hyviä koneita nuo lähes 40 vuotiaat

Onko levyjarruja jo suunniteltu taka-akselille, jos leima mielessä?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten