Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 02.04.2013, 09:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Varmaan jos päivittäiset jatkuvat ajot olisi luokkaa 100km tai enemmän, niin harkitsisi tosissaan diesel- version ostoa tai sitten bensa- tai diesel henkilöautoa. Omalla ~35tkm viimeiseen vajaaseen kolmeen vuoteen ajomäärällä en ole nähnyt järkeä kunnollisen diesel- version ostoon (= riittävän uusi ja tehokas, ei kiinnosta ajaa millään 2,5 litran nuhapumppu- dieselillä -> väh. 2,7 litran CRD WJ tai mielummin sitten 3,0 WK) koska ero hankintahinnassa ja käyttökuluissa on niin iso ettei se oikein auton elinkaaren aikana minulle sitä eroa maksa takaisin. Sama juttu on tuossa henkilöautossakin, ei se oikein tahdo maksaa pienillä ajomäärillä itseään niin ei ole mitään järkeä. Jos taas ajaisi pitkää matkaa niin pitäisi kuitenkin olla vähintään keskikokoinen auto, kun ei pikkuautolla kukaan jaksa pitkiä matkoja itseään kiduttaa.

Mielummin kuuntelen kasin hörinää ja nautin sen kulkupuolesta Itse asiassa jos nyt uudempaan olisi varaa, niin todennäköisesti kauppareissu suuntautuisi kohti Saksaa ja kiikarissa olisi joku 2006-2008 hujakoilta 5.7 Hemi WK, tai JK Rubicon Unlimited bensakoneella (harmi kun siihen ei saa kasia)
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 02.04.2013 09:57
Vastaa lainaten