Viestiketju: AKUISTA...?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.04.2013, 23:11
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

En yhtään epäile, optima on hyvä, mutta itse olen ostanut halvempia...

Siis itselläni ei ole koskaan ollut esim. sähkövinssiä,(mekaanisia kyl.) toki noiden inverttereiden kanssa on tullut touhutta, myös kylmä"arkut" samoin kuin bensa/dsl lisälämmittimien vuosikymmenien takaisia tuttavuuksia.

Ja tämä ei ole ainakaan maksettu mainos: Lähipiirissä noita exide-akkuja on aika paljon, ja enemmän taikka vähemmän minun ansiosta/syystä:
siis en ole yrittänyt mainostaa tuosta exideä, se vain on ollut halvempi kuin nuo telkkarissa olevat, ja normaalikäyttäjällä ne kestää 5 vuotta.
Siis SILLOIN KUN TUNTUU, että pyörittää huonommin, niin käy hakemassa uuden akun/akut!

Tuo on ehkä hätävarjelun liioittelua, mutta jos akku kestäisi vielä 5v jälkeen 2v, niin se, että auto ei jättänyt välille, vaan kotipihalle, ja jos aikatautut sekoaa, niin mikä on todellinen hinta?

Siis jos akku maksaa esim. 100e, niin miksi niitä ei vaihdeta huolto-ohjelman mukaan? olisko syy, että, kukaan uuden auton ostaja ei aja niin pitkään?

Mutta jos enemmän käyttöä, sähkövinssejä tms kuormitusta, niin vaatii lisää lataukselta ja akuilta!
Vastaa lainaten