Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikso
Tervepä terve
Mulla on tollanen LN170 risukeula vm.2000 ja 190 000 ajettu käyttis peli.
Siinä alkaa olla kaikki mahdolliset alustan kumipuslat aika rapeassa kunnossa,
iskarien puslat, vakaajan puslat, tukivarsien puslat ja pallonivelten kumit, jarruletkut.
Aika paljon on tullut nytte pyhillä purettua etupäätä, keula tuntuu jäykältä ajossa ja perä löysältä.
Melkeenpä olisi voinut hommata jonkunlaisen 50mm korottavan alustasarjan jos se parantaa ajo ominaisuuksia ja tietysti maavaraa tarvitsee aina lisää.
Onko porukalla kokemuksia alustasarjoista ja mitä ne maksaa???
|
On kokemuksia alustasarjoista,ei ne risukeula hiluksiin oo kalliita. Takapakat vaik OME tai Dobinsons merkiltä ja 500 kantturoissa pari. eteen koroke palikat yläpallon ja tukivarren väliin ja jouset säätää,kaikki iskarit 100€/kpl ja niist sanoisin et ei Dopinsonsia,OME on ollu hyvä,muitaki merkkei on hyviä. Offroad tarvikkelta saa Dopinsonia ja Cros4wd myy OMEa,niitä puslia saanee kans kaikenlaisia vaik vakaajan päihin ny käy mitkä vaan yleismallin kumitollot. Tost Dopinsonist viäl selvennys et jousista on hyvii kokemuksii mut iskareist ei kun eivät kestä,lipponen niit takuuseen vaihteli mut samal rahal saa kunnollisiaki niinku OME. OMEn pakat on mulla ollu ja hyvät oli,iskarit myös. Offitarvikkeest sai joitain pusliaki mitkä oli ihan paskoi mut en oo ite niit käyttäny,OMEja oon ja kestää. Etu tukivarren puslat on mun 110 koppasessa alkuperäset,ja on ajettu 400tkm ja vikat 150tkm 35" pyörillä ja rytkyäkin on saaneet,ei voi ku ihmetellä miten ovat kestäneet. Takapakkojen puslia saa Motonetistäki puol ilmaseks mut aika paskoja ovat,semmoset rasvattavat riiput ja puslat on parhaat.