Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 30.03.2013, 19:49
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Oletko avartanut ristikon liikerataa?

Jos ristikko pohjaa, varsinkin jos herkästi, niin pinjoniakselin elinikä lyhyt! -> siis katkeaa hyvin helposti. -> rälläkkää/pirraa, että saa tilaa noille kupin ympärillä oleville lenkeille tilaa laipan/putken kainalo kohtiin, noita lenkkejä ei kannata paljon ohentaa.

Jos kaikki muu kunnossa, niin ei pitäisi jyristää.

Toki tuo napojen kääntö olisi se paras tapa, omassa SOA bj:ssä takakardaani ja pinjoniakseli saman suuntaisia, ja laatikon päässä aika julma kulma, joku herkkä on tuntevinaan jotain pientä wibraamista, mutta itse en ole huomannut, ja on tullut ajettua paljon maantieajoa (ollut ajoautona noin, 35" alterrainit ja 4,88 perävälitykset)
Jännä juttu, kun yksikin kyytiläinen tiesi varmana, että tulee juurikin takakardaanin ristikon kulmien eroista, mutta wibra ei hävinnyt, vaikka takakardaani oli tallilla
Vastaa lainaten