Näytä yksittäinen viesti
  #194  
Vanha 29.03.2013, 21:42
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alfh Näytä viesti
Itse ajattelin ottaa pussipastoja, nuudeleita, hernaria yms ja kaasukeittimen. Keittelen vaikka tienvarressa ruokaa, jos en muuta keksi prkl. Kun ei tuo liharuokakaan maistu..

Eiköhän tuollakin jotain hyviäkin lounaspaikkoja kuitenkin löydy, kun jaksaa etsiä.

Olikos elintarvikkeilla jotain tuontirajoituksia?
Duoda. ei maheta monestikkaan pysähtyä ns valmisruokapaikan sivuun.. kaasukeitin ja nuudelit yms mahtaa olla hittituotetta, ja lihansyöjille terästettynä nöttkötillä yms. mutta jokainen maun mukaan.


Tuossa huomioitavaa että vaikka autojen väli olisi vain 100m niin letka on jo 700m pitkä. eli käytännössä liikutaan noin 5km pituisena jonona.

Eli risteyksissä odotetaan takanatulevaa ja vilkulla kuittaus.

radiolla sitten sopia tarpeellisista pysähdyksistä, tankkauksista ja kaupoissa käymisestä. (samalla kun parkkaa niin aina tarpeellinen kuskien ja kyytiläisten tankkaus)


Itte aattelin ottaa säilykkeitä yms. jotka ei tarvii kylmää ( jos nuo ennusteet vähäkään pitää) ja menomatkalle ehkä matkaan muutamia mikrolättyjä ja makkaraa (saa iltanuotiolla käryyttää)

iskukuumennettua maitoa kaffiin

mulla ja Piiparilla on ainakin kahvinkeittimet. kaasupatruunalieden meinasin ottaa kanssa, niin saa vettä kiehutella. jokunen pressu kannattaa ottaa. mulla on ollut yleensä ainakin yks.
Halsteri on kätevä ruuan lämmitykseen

Rennie tms

pikkutelttaa en meinaa edes nyt ottaa, on nuita lähtijöitä niin paljon, että iso pystytetään aina.




Ja edelleen, tässä ei oo kellään tietoa minne mennään ja missä aikataulussa. muutakuin etelään, ja venäjää pitkin.
__________________
Isory

www.kmap.fi
Kainuun Monialapalvelut
-Kerro mitä tarvitset.
Vastaa lainaten