Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 29.03.2013, 00:17
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Miten sitä meinasit säätää?
Simpukan päällä on 6-kolo kantainen pultti ja lukkomutteri, sillä kuuskoloavaimella säädetään. Ei kannata vetää ihan ääripäihin sitä säätöä, voi hajota simpukka.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsala Näytä viesti
Keksitkö mitään syytä, mikä olis menny ekalla yrittämällä ketuiksi, kun öljyt tuli ulos?
Ainakin sektoriakselin tiivisteiden lukkorengas oli antautunut ihan reilunlaisesti, tosin en tiedä oliko se syy vai seuraus.

Korjaus oli että irrotin simpukan autosta ja sektorivarsi sekä -akseli irti, stefat ja prikat pois, tutkailin hetken ja kasasin uudestaan yhden prikan lisäämällä (näytti että jäi turhaa välystä tiivistesarjan ja lukkorenkaan väliin), eikä ainakaan vielä oireillut mitään.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten