Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.03.2013, 11:57
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58 Näytä viesti
Suvi Teräsniska selvisi ainoana hengissä Trio Niskalaukauksen keikalta.

Blondi soitti poikaystävälleen ja sanoi: "Voitko tulla jo kotiin? Minulla on jättipalapeli enkä saa sitä yksin valmiiksi". Poikaystävä kysyi: "Mitä siitä tulee valmiina?" -"Kuva laatikon kannessa esittää kukkoa". Poikaystävä lupasi tulla auttamaan. Blondi näytti poikaystävän saavuttua hänelle kaikki palapelin palat pöydällä. Poikaystävä katsoi paloja hetken aikaa. Sitten hän katsoi laatikkoa ja sanoi: "Tämä palapeli ei tule koskaan onnistumaan. Emme saa koskaan näitä paloja yhteen niin, että niistä muodostuisi kukon kuva". Poikaystävä otti Blondin käden käteensä ja jatkoi: "Nyt juomme kupin kahvia ja sitten" hän huokasi "sitten laitamme kaikki Corn Flakesit takaisin laatikkoon."

-Aamu-lehdestä lainattua:
Matkalla autolla kotiin golfkentältä eräs management-konsultti näki jättimäisen lammaslauman tien vieressä olevalla niityllä. Kun konsultti havaitsi lammaspaimenen, hän pysäytti autonsa ja sanoi paimenelle:
"Onpa sinulla iso lauma paimennettavana. Jos pystyn arvaamaan prikulleen montako lammasta laumassa on, niin saanko sinulta yhden lampaan?"
Paimen mietti hetken, tuumi että oli riskitöntä suostua konsultin pyyntöön ja lupasi hänelle lampaan.
Konsultti otti esille simulointimallinsa, loi satelliittiyhteyden, mittasi niityt jne.
Kaksi tuntia myöhemmin hän sulki tietokoneen, meni paimenen luo ja sanoi: "Laumassasi on 5147 lammasta."
Paimen äimistyi, mutta myönsi konsultin olevan oikeassa. Konsultti otti lähimmän lampaan syliinsä ja laittoi sen auton takapenkille.
Paimen sanoi konsultille: "Saanko lampaan takaisin jos pystyn arvaamaan ammattisi?"
Konsultti yllättyi kysymyksestä, mutta hänkin katsoi riskin olevan olemattoman pieni ja suostui.
Paimen sanoi: "Olet management-konsultti, eikö vain?"
Nyt oli konsultin vuoro äimistyä ja hän totesi: "Miten sinä sen tiesit?"
Paimen sanoi: "Se oli aika helppoa. Ensinnäkin, kukaan ei pyytänyt sinua tulemaan tänne. Toiseksi, näit kovasti vaivaa pystyäksesi kertomaan minulle sellaista mitä jo tiedän. Ja kolmanneksi, ilmeisesti et tiedä minun toiminnastani mitään, koska voittolampaasi on minun koirani."
Please, noista värillisistä teksteistä ei saa mitään tolkkua.....

Paitsi tietty valitsemalla koko alueen jolloin teksti muuttuu valkoiseksi ja tausta mustaksi mutta kuitenkin. Black rules !

Viimeksi muokannut Heguli : 28.03.2013 12:06
Vastaa lainaten