Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killer-Wo
Ostin talon 2007 ja siitä lähtien ulkovaloina ollut energiasäästölamput. syttyy joka päivä hämärän tultua ja sammuu nukkumaan mentäessä. yhtään lamppua en ole vielä vaihtanut. Lamppuja 6 kpl. Heti sytytyksen jälkeen ei valaise mutta noin 3min päästä valoa riittää. Ei sovellu päälle/pois käyttöön.
|
missä ulkovalot sijaitsevat ja mimmoisia ovat riippuu siitä mitä suositella, itse siis sähkömies olen.
esim halvat pylväsvalaisimet mitä esim mökeille on paljon laitettu rantaan ja huussin polkua valaisemaan eivät kovin kauan vaihtelevissa ja väliin todella kosteissa oloissa toimi, kyllä elektroniikka hajoaa ja kannat hapettuu kun ei tuota lämpötehoa niin että pitäisi valaisimen kuivana.
seinävalaisimissa lähes lamppu kuin lamppu toimii, itse tietysti laadukkaita useimmitin sylvanian lamppuja tulee käytettyä, jokunen vuosi sitten oli ylivoimainen syttyvyydeltään ja kestävä mikä minilynx fast start nyt olikaan ja vieläkin niitä käytän kun ainoastaan hyviä kokemuksia, ja kanta oli tarpeeksi pitkä eli osui nasta pohjaan lähes kaikissa valaisimissa.