Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.03.2013, 22:09
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Nuo pienet urat ei ole suuri ongelma....

Siis ainakin Toyotan jäykissä etuakseleissa nuo urat ovat pikemmin sääntö, kuin poikkeus, varsinkin kun ikää 30 vuotta tai yli .
Ja onko HDJ:ssä jo alumperin yksi ura? siis Hodarissa alunperin tuo "super?" stefa, ja kaikissa akseleissa mitä minä olen käsitellyt, on juurikin noiden stefan liukupintojen kohdalla ura, ja niin samanlainen kaikissa, että varmaan tehtaalta lähtiessä.

Ja noita vetoakselin stefoja on moneen lähtöön; minulta löytyy BJ/HJ ja hdj:n tarvikemallin uusia stefoja muutamia, hinta halpa, mutta ei niillä kyllä mitään tee (kylmässä sikakovia, ja ei salli juurikaan säteittäistä heittoa, paljon vähemmän kuin esim bj-40 alkuperäinen... puhumattakaan hdj:n alkuperäisestä.

Nuo tamgearsin "super" stefat mielenkiintoisia, minulla on odottamassa tarkempaa tutkimista. Siis pitäs saada aikaiseksi pistää pakastimeen vetoakselin päällä ja alkaa vääntelemään....
Siis jos topiikin aloittajalle sopii nuo toyotan/tamgearsin "super" stefat, niin ei varmaankaan ole huonoin vaihtoehto! (ja jos muualla myydään samoja...)

P.S tarkista perän huohottimen toimivuus....
Vastaa lainaten