Saattaa olla viisainta viedä koneelle, tostahan säätyy kaikki kulmat... kun tosta saa ekana camperin ja casterin "sinnepäin" eli rengas about pystyyn (säätövarat menee ihan loppuun) ja caster max 2´ niin viimisenä auraus kohilleen. Ei mikään helppo taski edes koneella... paljon joustavat kumipuslat aiheuttaa oman hehtaarihomman maun säätöön.

Sitte kun lähdet ekalle koeajolle huomaat että auto puoltaa toiseen suuntaan reilusti ja alat homman alusta... Kun auto lopulta kulkee about suoraan ja keväällä vaihdat toisen korkuset ja vähän eri offsetilla olevat rankaat ja vanteet alle huomaat että se puoltaa taas... eikä korjaannu vaihtamalla renkaitta eri puolille niin voit palata taas säätöpyödälle...
Omassa hyvä kompromissi nyt; talvella vähän toiseen ja kesällä vähän toiseen

. Onnea, rahaa ja pitkää pinnaa matkaan, kaikkea tarvitaan...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Alatukivarsiahan voi ruuvailla molemmista kiinnityspisteistä epäkeskoilla sentin sisään-ulos. Säätämään siitä! 
|