Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Messätissari
Tuolta http://www.nicoclub.com/FSM/Hardbody/d21_truck_1989.pdf löytyy sivulta FA-52 ohjauskulmien huoltospeksit.
Camber eli sivukallistus olisi tuon mukaan positiivinen eli ulospäin 40' plus miinus 30' heitolla.
Auraus 2 milliä kertaa 2, heittoa milli. Kokonaisauraus asteissa 10' plus miinus 5.
Itse ruuvasin luudanvarren ja mittanauhan ja vatupassin kanssa nolliin ja hyvin toimii.
Rengasliikkeeseen on tosiaan nykypäivänä turha viedä säätöön. Hienot on heillä mittavehkeet, mutta kun nuoremmilla jannuilla menee sormi suuhun kunnon ajopelien kanssa. Enkä kyllä tajua mitä helvetin tekemistä auton iällä on väljyyden kanssa. Nivelet on halpoja ja kai niitä silloin tällöin vahdellaan.
|
Ok kiitoksia.
Säädin aiemmin melkein nollaan, ja taidan jättää siihen koska toimii.
Laitoin kynälaserit vanteisiin ja mittasin edestä seinästä ja takaa oveen ensin että on suorassa. sitten merkit seinään ja nyt on helppo säätää uudelleen-.
Tuo camber on hankalampi... saan laserilla ja pitkällä vatupassilla noin suoraan kyllä ja se taitaa riittää.