Viestiketju: bj kymysys
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 23.03.2013, 18:12
_JT_ _JT_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.09.06
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 343
Perusasetus

_JT_: onko tuossa sinun kuvassa iskunvaimentimia? ei varmaan mene leimasta läpi? Tai sitten katsuri on "hyvä" tuttu, taikka työkyvytön
(siis tuo valokuvan viritys on niin kaukana 2000 luvun määräyksistä, että en menisi sitä esimerkkinä esittelemään "uusille" bj-harrastajille, toista oli 199x luvulla, silloin katsastin normaalissa muutoskatsastuksessa mm. 38x12,5-15 kumit omaan SOA bj:hin, toki tuota SOA muutosta; spring over axle, en ollut kuullutkaan...)[/QUOTE]

Toi kuva on ensimmäisen koeajon jäljiltä iskarit puuttuu siksi, leimalla ne kyllä oli kiinni. Muuten tommosena leimattu tän vuoden tammikuussa ja muutoskatsastettukin 2000-luvulla kyllä noin, 90-luvulla leikin vielä hiekkalaatikolla.

Ackerman kulmien vaikutusta mietin itekkin sillon ja leimalle kelpaamista pohdin mutta ihan turhaan ollut ihan toimiva mielestäni noin. Ei toi varmastikkaan paras tapa ole mutta 6 vuotta tolla on ajettu noin tekemättä mitään niin halusin tuoda esille vaan toimivana esimerkkinä. Kalliina pidin sillon noita 4x4 labsin varsia (500€) eikä ne vieläkään ilmasia taida olla. Nyt jos tekisin niin vetäisin vielä surutta hitsillä noi alalätkät noihin ohjausvarsiin kiinni ja lisäisin kylkeen viidennen pultin kiinnikkeen. (jossain täällä kuva sellasesta mutta labsin varsiin) Ja mielestäni tossa ei ole mitään laitonta nykyäänkään, mitään osia ei ole hitsattu, vaikka alalätkien ja lisäpultin kiinnikkeen hitsaus tukevoittais tota kummasti.

Viimeksi muokannut _JT_ : 23.03.2013 18:23
Vastaa lainaten