Jos meinaat alkaa tekemään k.o ohjeen mukaista patenttia BJ-40:een, niin hj:ssa on tuo olka-akselin pulttijako suurempi, ja 12mm pulteilla, toki vain ylätapit kartioprikoilla (siis jos meinaat tehdä semmoiset kaksoiskartio-puslat olkatappien väliin.
Ja jos et ole koneistaja, tai muuten keskimääräistä parempi käsistäsi, ja meinaat tehdä itse; ja autolla ajetaan esim. 70km/h tai suurempia nopeuksia, niin osta tehdastekoiset yläolkatapit, jotka sopii heittämällä HJ:n "maljaan"
Toki, jos haluat säilyttää rumpujarrut, niin jarrusatulan kiinnikkeet pitää rälläköidä pois... muuten muistaakseni sopii heittämällä.
_JT_: onko tuossa sinun kuvassa iskunvaimentimia? ei varmaan mene leimasta läpi? Tai sitten katsuri on "hyvä" tuttu, taikka työkyvytön

(siis tuo valokuvan viritys on niin kaukana 2000 luvun määräyksistä, että en menisi sitä esimerkkinä esittelemään "uusille" bj-harrastajille, toista oli 199x luvulla, silloin katsastin normaalissa muutoskatsastuksessa mm. 38x12,5-15 kumit omaan SOA bj:hin, toki tuota SOA muutosta; spring over axle, en ollut kuullutkaan...)