Viestiketju: nissan king cap topic
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 22.03.2013, 16:33
Messätissari:n Avatar
Messätissari Messätissari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.13
Sijainti: Joensuu, Severnaja Karelija
Viestit: 114
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Guffaw Näytä viesti
Onko jollain ihan oikeaa tietoa renkaiden suuntauksesta Kingiin?
Pitääkö rengas olla suorassa vai mikä kulma pystykallistumassa?
Kun nostaa tai laskee keulaa niin kulmat voi muuttua...

Ja onko aurauskulmat nolla vai aurausta vai haritusta..

Pystyn kyllä itse suuntaamaan renkaat tarpeeksi tarkasti.
Eli mitään "tuhannesosatarkkuuksia" ei ole tarkoituskaan saada ite.

Ei joka kerta vain haluttais maksaa suuntauksesta, koska
joka kerta sama valitus: "Ei saa ihan kohdalleen koska niin korotettu,
ja vanha auto, ja väljyyksiä jossain ja kaikkea muuta"....
Tuolta http://www.nicoclub.com/FSM/Hardbody/d21_truck_1989.pdf löytyy sivulta FA-52 ohjauskulmien huoltospeksit.

Camber eli sivukallistus olisi tuon mukaan positiivinen eli ulospäin 40' plus miinus 30' heitolla.

Auraus 2 milliä kertaa 2, heittoa milli. Kokonaisauraus asteissa 10' plus miinus 5.

Itse ruuvasin luudanvarren ja mittanauhan ja vatupassin kanssa nolliin ja hyvin toimii.

Rengasliikkeeseen on tosiaan nykypäivänä turha viedä säätöön. Hienot on heillä mittavehkeet, mutta kun nuoremmilla jannuilla menee sormi suuhun kunnon ajopelien kanssa. Enkä kyllä tajua mitä helvetin tekemistä auton iällä on väljyyden kanssa. Nivelet on halpoja ja kai niitä silloin tällöin vahdellaan.
Vastaa lainaten