Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja graylingland
mulla on hj60 vm90 ja ilmennyt sellainen ongelma pikkuhiljaa,..... vaihdettaessa nopealta nelarilta takavedolle vapaalla vauhdissa on kestänyt ajaa kilometri pari ja sitten on kuulunut mieto "rysähdys" jonka jälkeen nelari vaihtuu takavedolle, tätä on kestänyt jonkin aikaa.
mutta pariviikkoa sitten kun auto oli hemmetin jäässä , vaihtaessani nelarilt takavedolle kuului ensin metallista "vinkumista/särinää" jonka jälkeen aivan mieletön rysähdys, tuntui että koko keula nousee ilmaan ja sitten vasta vaihtui nelari pois päältä. onneksi ei ollut kuin 20km/h vauhtia.
perus raksutus on kuulunut kääntyessä jo kauan, niin nelari ja takavetokin päällä. mutta nelari päällä kovemmin.
mistäköhän johtuneepi?
|
Kuten sanottu niin pikkuisen kengurua kaasulla niin irtoaa se etuveto nätimmin. Jo hieman eri paineet renkaissa pistää hanttiin kummasti.
Mitä tuohon vinkumiseen tulee niin minä vuonna oot kattonu että siellä jakolootassa on öljyä?
Vaikkei se mihinkään liittyisikään niin palstalta löytyy jokunen keskustelu missä surkutellaan toimimatonta nelikkoa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi