Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Siis jos neliveto ei nähde pois päältä helposti, niin kannattaa peruuttaa/ajaa edestakaisin renkaat vähän käännettynä, enenkä lähtee esim asfaltille kääntymään.
Siis jos tulet hj:lla neliveto päällä metsästä, ja vasta kääntyissä vapautat etuvedon, niin voi olla että ei aukea, ja varsinkin nappinelivedossa asiaa ei irrottaessa tunne... toki näkee valosta.
Ja jos ajelee maastorenkailla kuivalla asfaltilla nelivedolla 90 asteen kulman, niin jonkin renkaan täytyy luistaa asfaltilla, tai joku paikka hajoaa
Ja kyllä kestää kytkeä nelivetoa päälle/pois, jos kaikki renkaat samassa kunnossa, ajaa suoraa ja ei vedätä, esim kytkin pohjassa
|
no onko tässä nyt joku puhunu nelikko päällä paskaringin ajamisesta? ja kyllä ne on tähän asti kepistä kääntämällä kytkeytyny neliveto päälle/pois sen enempiä runkkaamatta. tulipa sitte metästä tahi pellolta...