Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis
Nyt ei oikeastaan tarvi ihmetellä miksi tuo Pittbullin Rocker on se suosituin rengas esim. King of Hammersissä, toinen kokeilun arvoinen voisi olla Mickey Thompsonin Baja tai General Grabberin RED.
Niin se mitä ei näy videolta. Lehden toimittaja, valokuvaaja, taittaja, latoja...lähti tuollaisen ultra-kevyen lentokoneen matkaan viimeisenä päivänä, kun yläilmoista saa kulemma hyviä kuvia. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kunnes piti laskeutua. Silloin joku tuulenpuuska otti koneesta otteen ja laskeutuminen tapahtui ei sääntöjen mukaan. Eli tuuli vei koneen pois laskeutumisradalta, tietysti lasketumistelineet pettivät ja sitten mentiin. Onneksi, vaikka tilanne näytti ulkopuolisten silmin pahalta, niin molemmat säilyivät ilman isompia vaurioita. Kone meni aika heikkoon happeen.
|
Katselin kauhuissani siinä lähtöä odotellessa kun tuo enemmän leijalta kuin lentokoneelta näyttävä härveli lenteli yläpuolellamme.
Tuo keksintö näytti ainakin minun silmääni sellaiselta, että minua sen kyytiin ei ihan helposti olisi saanut tyynelläkään kelillä, saati sitten tuollaisessa puuskittaisessa tuulessa.
Ohessa kännykällä otettu kuva tuosta ihmeen kaupalla ilmassa pysyneestä kapistuksesta.
Jokainen voi sitten itse miettiä menisikö kyytiin vai ei...