Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.03.2013, 00:44
hami hami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 19.05.05
Sijainti: kitula
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Tuo mitä viestiini kirjoitin lainausmerkeissä, on suoraan kopioitu blogista. Se on heidän puhelustaan. Ostajan mukaan kaikki puhelut on nauhalla. En minä ainakaan epäile kirjoituksen todenmukaisuutta. Oli miten oli, kuka myöntää että tyytyisi kohtaloonsa, jos ostaisi reilusti yli sadalla tuhannella 13700km ajetun auton, ja siihen pitäisi lähes saman tien tehdä ~20000€ remontti. Hami? Etkö laittaisi myyjää vastuuseen, jos pystyisit osoittamaan hänen tienneen tilanteesta?
Puhelut on puheluja, kirjottaa saapi kuka mitäki haluaa ja uskoo ken tahtoo ja en olis ees ostanu jos olis tuohon ees vara ja jos olis enkä tietäis autoista mittään niin ottasin/palakkaisin kaverin matkhan joka tietää mitä ostethan ja laitasin vastuushen jos olis myyty mulle paska auto mutta en olis ostanu koska olisin jättäny tuommosen jo näkemättä--jos se nuin huono jo on? jos asia on näin miten ostaja sanoo? josta mulla ei ole parempaa tietoa ko pelekät nettikirjottelut josta varsinkhan ei ole ko toisen puolen mielipie
Tulis autoliike ja selittäis seki oman kantansa..

Ps.120 000€ auto, remontti 20 000€
1200€ auto, remontti 200€, liekkö tuo niin pahalta tuntuu?
Kukanenki laskekhon miten halavaa..
Vastaa lainaten