Kiitos kaikille kommenteista!
Tänään tuli haettua venttiilijousityökalu - jolla ei tehnyt yhtään mitään. Onneksi Youtubesta
http://www.youtube.com/watch?v=aZTnODXfDvA löytyi kikka kolmonen - kansi työpöydälle, sopiva hylsy ventiilijousen lautaselle ja napakka isku vasaralla. Kaikki paitsi yksi irtosi eka lyönnillä.
Kun kaikki oli kannesta purettu taisi paljastua se litrasen Suzukin koneen tavallisin vika - nokka-akselin laakerointi. Ensimmäinen laakeri selvästi väljä ja kulunut, jopa hieman leikannut kiinni...
Ja kun ensimmäinen oli alkanut kulumaan niin tauti levinnyt jo myös toiseen laakeriin...
Jos vain ensimmäinen laakeri olisi kulunut sen voisi kaiketi holkittaa ja hioa nokka-akselin laakeripinta - onko tällaista joku tehnyt? Mutta kun toinenkin laakeri on heikossa hapessa niin taitaa mennä vaihtokannen ja -nokan hakemiseksi. Niistäkin on tietysti vaikea mitään sanoa ennen kuin nekin purkaa.
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
---- MutantRhino by
www.SirRai.com ----
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...