Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi
tamgears taitaa nyt myydä toyota orkkis pronsseja, ainakin retku hiiluxiin tuli toyotan omat
|
Retkukeula hiluxista en tiedä, mutta Ainakin nuo cruiserien (HJ-60 ja hdj-80) holkit on ollut jotain muuta, ainakin nuo mitä itse olen nähnyt, toki niitä ei ole kuin kymmenkunta, mutta 6 kpl niistä (siis kaikki hdj:ssä) on ottanut loparin, taikka vaihdettu, kun toinen yhtä aikaa vaihdettu on leiponut kiinni.
Voi olla paska tuuria, ja olisi kyllä syytä muuttaa valikoimaa... siis jos nyt myyvät alkuperäisiä?
Tuolla minun profilissa kuvia k.o puslista.
p.s ainakin tuo alkuperäinen HDJ:n pusla prässätään paikoilleen ja vaseliinillä voideltuna kasaan! Vaikka ainakin hdj:ssä tuntuu sikatiukalta (verrattuna siihen, millä välyksellä kasasin nuo kiinnileikanneet puslat)
niin ovat oppineet elämään tamgearsin murrosten kanssa

yhtään ei ole hiottu, toki nuo tamgearsin murrokset on ollut halkaisijaltaan sopivan solakoita
Ja tuo minun reklamaatio k.o toimittajalle; suuruusluokkaa: jos väkisellä kasataan... pari kommenttia minulta...
Ei ole kasattu nollavälyksin, ja jopa akselin keskeisyyteen on kiinnitetty huomiota...
Niin k.o toimittaja: kyseessä on liukulaakeri, jonka läpi? viedään suuria voimia tai muuta vastaavaa... Käyntivälys tulee olla riittävä...
Siis sympatiaa, mutta ei centtiäkään...
Siis toyotan alkuperäisen voi kasata "muutaman" satikan välyksellä, ja huono tarvike leipoo kiinni 10 kertaisella välyksellä...
Jokainen ostaa mitä tahtoo; Mutta minulla ei ole varaa ostaa noita puslia muualta, kuin marmoritiskiltä.