Hyvältähän tuo näyttää. Ainut mikä pisti silmään oli tuon kampuran yksi kaula, vääristääkö kuva vai onko se oikeasti noin naarmuinen? Sormella jos kokeilet niin pitäisi olla ihan sileä, eli jos tunnet epätasaisuutta niin pilalla on, muussa tapauksessa vaan kaulojen kiillotus ja pyttyihin kevyt hooni. Hoonaus kannattaa teettää ihan koneistamolla, eli elä tee sellaisella jousikuormitteisella hoonilla. Se ei osaa huomioida jos sylinterit on soikeat. Kaivele myös jostain sylinterin ja männän maksimivälys (sanoit aikaisemmin että vaikutti väljältä) Jos se on kunnossa niin rengastat männät ja laittelet joka paikkaan uudet laakerit ja tiivisteet sekä puhdistat kaikki öljykanavat huolella niin avot. Lohkon tasopintakin kannattaa tarkistaa nyt kun sulla on kone tuossa vaiheessa. Helppo koneistuttaa suoraksi jos on heittoa. Venttiilit näet sitten irroittaessa onko painuneet kanteen. Jos ovat kunnossa niin kevyt läppäys ja uudet venavarren kumit ja taso suoraksi niin avot.
Nokka akseli irtoaa kun otat nuo nokkapukit irti. Merkkaa tussilla kaikkien osien paikat jotta saat samat osat omille paikoilleen. Oikean kiilauran paikan saat kun käännät nokan siten että ykkösen venttiilit on kiinni ja testaat kummalla uralla sattuu merkit kohilleen.
Viimeksi muokannut Tomppaa_ : 17.03.2013 18:40
|