Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull
Anteeksi tyhmä kysymys, kun en ole raskaan kaluston ammattilainen,,,mutta miksi uudessa moottorissa pitää olla moinen pilottistartteri? Eikö pilottia käytetä vasta sitten kun kone on sohlo ja parhaat päivänsä nähnyt - ei liene jatkuva eetteröinti muutenkaan koneelle hyväksi. Kai näissä on hehkut sentään vakiona, pakkosyöttö ja joissakin sellainen thermostart-laite joka räjäyttää polttoaineen palamaan imusarjassa. Ei kai noiden lisäksi terve kone pilottia tarvi?
TT
|
No se on ihan minkä kylmäkäynnistys systeemin kukakin on koneeseen keksiny laittaa. Ei kai sillä ole väliä millä konstilla sen koneen käyntiin saa, pää asia että lähtee. Ja pumppusuutin koneissa ei liene pakkosyöttöä. Ja jos koneiden päämarkkinat on lämpimissä maissa niin imusarjahehkun tekeminen on kalliimpaa kun ostaa valmis pilottisysteemi siihen kattilaan mikä sitä tarvii.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|