Lainaus:
quote:
Kiesi koeajoon, parkkiin P-kieltoalueelle ja kaverin kyydillä takaisin kauppaan: "Se sammu tonne parin korttelin päähän enkä saanut sitä käyntiin. Siitä loppu varmaan bensa, tässä on avaimet. Mun pitää mennä nyt, ruokis loppuu ihan just."
|
Tää vois olla kanssa hyvä. Ongelma vaan on se että se heppu tuskin antaa mulle mitään koeajoon. Ja voipi hieman ihmetellä jos heitän kaverin sinne liikkeeseen.
Mutta tuo että porukkaa tulis sinne liikkeeseen ihan helvetisti.. hmm. Siinä kun itse menee vikiseen että täähän korjataan niin sehän vois melkeenpä suostua siihen. Vielä kun sanoo että en luota sen sanaa ja haluaa sen kirjallisena (ja yllättäen on itse sen kirjoittanut jo valmiiksi) niin oikeen hyvällä tuurilla se vois allekirjoittaa sen. No jaa. Tuskinpa. Tosin sehän voi käydä myös jotain keulimaan siinä pihalla. Sehän ois hienoo jos se alkais solvaamaan siinä kesken homman. Olis monta todistajaa ja pääsis ainakin solvauksesta saamaan rahaa
Lainaus:
|
quote:sellaisia pienistä terävistä nauloista hitsattuja x-häkkyröitä kun kylvää käytettyjen autojen alle niin pääsee rengastöihin....
|
no jaa. Tuosta kun sattuu jäämään kiinni niin tulee kallis lasku. Ei hyvä.
-- Ei mee vahvasti --
Nerd-O