Dodiin jotain tuli taas hallilla tehtyä tänäänkin.
Vietettyäni noin kolmisen tuntia Hämeen Autosähkön Oulun konttorissa kataloogeja selaillen, löysin laturin joka passasi lähes heittämällä Rangen kolmipuolikkaaseen kasihuttuun. Laturi siis GM/Opel 120A, korvat 6 ja 14, pientä muokkausta alkup. telineeseen ja laturin korviin sekä hihnapyörän vaihto kiilahihnalle sopivaksi.. En tiedä olisiko tähän ollut joku oikotie onneen, mutta tuohon päädyin itse sillä tuo oli kaikenlisäksi halvimmasta päästä latureita (150e).
Pääsin samalla sovitteleen flektejä paikoilleen ja toteamaan että eihän ne ***kele mahu sinne syylärin ja koneen väliin. Ainoastaan pienempi flekti mahtui jollain opilla sinne. *ittu.
Aika ahdasta on. Niin kummalliselta kun se tuntuukin.
Noh masennuksissani sitten pulttasin vinssin kiinni ja rullasin tuon 70 metrin vaijerin pois rummulta (-> Roskiin (just kidding)

) Naru saa mennä paikoilleen vasta kun peltihommat on saatettu loppuun.