Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
Veikkaisin säännöiks Eurotrial sääntöjä.....joissa voi olla jotain poikkeuksia.
Stanuissa taitaa myös tarvita olla kallistuksenvakaajakin, mikäli sellainen on alkuperäisenä ollut?
Noiden korin sääntöjen takia en ite ainakaan jaksais alkaa ULC:tä parsimaan alkuperäisiin mittoihin, vaan menis ajaa Modiin huumorilla höystäen. Siihe tosin tarvis tehdä hyväksytyt kaaret, mutta se lienee aika pieni ongelma?
|
Kyllä suomisäännöt sallii kallistuksenvakaajan poistamisen.
Eurotrialin 2012 säännöt poikkeaa merkittävästi suomalaisista, yhtäkkiä katseltuna 4-pistevyöt, 6-piste kehikko, oviverkko/käsihihnat lisäksi.
Modissa korin vaatimukset pyöränaukkoja lukuunottamatta on samat kuin stanuissa, noiden "ongelmakohtien" osalta. Ja saattaa huumori loppua modireitillä.
HS olis hieno luokka, jos ruotsalaisilla moinen olisi..