Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
|
Lähinnä murhetta vois aiheuttaa:
Lainaus:
3.3.2 Runko/kori
3.3.2.1 Runko/alusta/akseliväli
Alkuperäinen.
3.3.2.2 Kori
Alkuperäinen. Pulttaamalla kiinnitettyjen osien materiaalin saa kuitenkin vaihtaa (esimerkiksi konepelti, lokasuojat jne.) muovisiin tai lasikuituisiin, edellyttäen että näiden mitoitus vastaa alkuperäisiä peltiosia.
3.3.2.3 Mitat/ulkomuoto
Mittojen tulee vastata valmistajan tietoja. Korin ulkomuotoa ei saa muuttaa naamiointi teipillä tai muillakaan tavoin.
|
Pyöränkaaria avarrettu, etupuskurin alta pelti poistettu, helmoihin hitsailtu palkit. Pyöränkaaret ja pellit saa hitsailtua takaisin, mutta mites helmat? Maavara ei ainakaan ole vähentynyt.. Runko saattaa olla pidempi kuin alkuperäinen, kun vinssipetiä hitsailtu.
Mitenkäs sitten nuo alkuperäiset mitat, joku on kolhinut varmaan parkkipaikalla tuota autoa kun ei mitat täsmää? Riippuu tietty mitä mittoja mittaillaan.
Lainaus:
3.3.2.9 Koriin kiinnitetyt osat
Hardtop, rättikatto mekanismeineen ja asennus telineineen, takaluukun, takapenkin, varapyörän sekä telineen, peilit kiinnikkeineen, sivu- ja takalasit, listat, vilkut, ovenkahvat ja ovien yläosat saa poistaa. Vähintään puoli-ovet on oltava
|
Takaluukut onkin jo poistettu ja etuovista lasinkehys poistettu, nämä pitäis kait olla ok?
Turvakehikkoa ei stanuissa vaadita, mutta entä jos autossa on ulkopuolinen kehikko joka ei täytä akk vaatimuksia?
Mitä sääntöjä Nordic Trialissa noudatetaan? Suomi, ruotsi vai eurotrial?