Viestiketju: Ostin lällärin
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 12.03.2013, 12:36
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

On tuolla profiilissa vielä numero näkyvissä jos joku haluu koittaa onneaan.

Kumma kaveri, luulis olevan miestä hoitaa homma kuntoon.

__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten