no niin.
Se olis tänään äänestys päivästä. olen sopinut paikan ja ajan 30,3. klo 13--->ja niille ei käy toi 6.4. Olen sopinut että mikki on paikalla ja hän on sen varmasti luvannut ja vielä järjestelee paikkakustannuksia kokoon akk:lta. olen sopinut mahdollisen ahveniston kisan järjestäjän kanssa ja heiltä tulee 2 edustajaa tuolloin 30.3 paikalle(sovittu jo ennen tämän tropiikin aloitusta samoin kun tilakin)
Tähän palaveriin haluttaisiin 1-5 hlö/mahdollinen järjestelijä porukka. offroad trial kilpailijoita(ainakin em kisailijat)muille ja muutenkin tapahtumaan pääsemättömille varmasti infotaan heti palaverin jälkeen. sekä mahdollisia toimitsijoita,joita kiinnostaa tuo päätoimitsijankoulutus/lisenssi.
SIIS HUOM!! Tästä kaivataan tilaisuutta,jossa ei sata tai tuhat äijää huuda pääpunaisena,,, vaan puheet on alustettu ja niihin kommentoidaan
kilpailun järjestävää seuraa riittää edustamaan yksikin henkilö, jos kaveria ei millään saa mukaan
TÄMÄ HUOM seurat joilla ajopäivä tai muu tapahtuma tai perheelliset reissussa. kai aina yksi löytyy?
Aiheet 30.3.2013.
Säännöt joilla ajetaan- kauteen n 1,5 kk --jossain päin eurooppaa kausi avataan jo...
Päätoimitsija koulutuksen tarve... Mikille kättäpidempää,jota sitten alkaa järjesteleen(tai kuka nyt alottaakaan)
Ahvenistonkisan Pääjärjestäjäseuran esittely: yhteistyö avunanto sopimus; kisapäivämäärät(on ehotettu jopa 2 päiväistä kisaa ,tästä puhetta palaverissa ei täällä) ja kilpailun aloituspalaverin sopiminen(mahdollisesti heti tämän kokouksen perään)
Mahdollisesti muitakin aiheita
Tilaisuus juonnetaan, puheenvuorot jaetaan ja asiassa pysytään. Tavoite on, että tämän palaverin jälkeen meillä on pohja vuosiksi eteenpäin.
Minulle tosiaan sopii muuten se 6,4, mutta tilan puute vaivaa ja kaikki oon sopinut tohon pääsiäiseen. JOTEN NYT NIITÄ HEP HUUTOJA SIIS : HEP=YKSI TULIJA 30.3.2013 HÄMEENLINNAAN KLO 13.00
tulijat nimeän nimimerkeillä tai jos pistätte nimen niin nimellä(kun en kaikkia tunne nimimerkin takaa) OLEN NÄÄS KELTANOKKA vasta liki 6v takana.
jOS EI TULIJOITA EI PALAVERIA JA SITTEN OLLAAN ILMAN.
Päivitän listaa viestiin nro 2.( iltaisin olen tämän viikon sairaalassa)
Viimeksi muokannut TERO77 : 12.03.2013 00:50
|