Viestiketju: Kekkulan Hj
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.03.2013, 17:30
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Huh huh. Oltiin eilinen päivä tallilla oikein porukalla hj:n kimpussa, pää on vieläki vähä kipeä. Saatiin oikein vähä aikaseksikin muutakin ku tumppeja ja tyhjiä tölkkejä.

Tohon kohtaan se vinssi ny asettu, hitsasin levyn aikalailla lujaa kiinni,pitäis pysyä kiinni.

Juu niin kyllä se syyläri olis menny taaksepäin muttei siihe ny koskettu. Ei saa tehdä kerralla kaikkia asioita. Loppuu rakentaminen. Kyllä mä jo suunnittelin että jos laittas syylärin takasivu ikkunaan niinku tapsa4x4:n patrollis on, ehkä ens talvena sitte ja samalla nokan uudelleen muotoilu Olis sitte vissii evo4 nokka.

Ja ja juu noi riiput ottaa ny ojan penkkaan kiinni mutta aika paljo vähemmän kuin 70cm levee rauta levy. Joku suksi juttu pitää yrittää kehitellä
Kierrejousi muutokset saa unohtaa ainaki muutamaks vuodeks kun posti pate kiikuttaa ens viikolla selkä vääränä mulle uudet emun +50mm jouset.

Tapsa: Vinssi petistä tul semmone ettei siihe sovi ku toi 9,5 come uppi, mutta älä huoli, iso vinssi muuttaa taka akselin lähelle ja sillä vedetään sitte jos ollaan niin jumissa ettei pieni jaksa vetää.

Ton 9,5sen pitäis nyt olla himpun verran nopeampi kun vaihdoin siihe isomman moottorin. Eli nokka vinssillä hoidetaan sellaset pikku jumitukset äkkiä nopeesti vaan ja isolla mega jumitukset syvältä suon silmästä ja sen takia oon miettiny vaijerin tuomista etu akselin alta nokkaan.

Osku: Taisin saada sen putki puskurin tekemisestä oikein palkankin ku ilta vuoros se vissiin tehtiin Ei se putki mihinkään häviä, luulen että se menee Hdj:n nokkaan pienellä puljaamisella.
Vastaa lainaten